route 2 - Reisverslag uit Halle, België van Wim Hulsker - WaarBenJij.nu route 2 - Reisverslag uit Halle, België van Wim Hulsker - WaarBenJij.nu

route 2

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

21 Juni 2017 | België, Halle

Deze dag was nog warmer dan gisteren. Eindelijk is de zon onder en kunnen we bijkomen.
De eerste 70! km van de route ging langs autowegen, dus hebben we veel hete dampen binnen gekregen. Verder zijn er fietspaden langs de wegen die vaak onbegaanbaar zijn, dus dan maar over de weg. In Brussel is het helemaal erg voor fietsers. Je weet soms niet waar je het zoeken moet.
Maar het laatste stuk was prachtig. Veel bos en regelmatig een klimmetje.
Op de camping een pierebadje, waarin Rien zijn telefoon liet zwemmen, een fijne dure douche en geen warm water voor de vaat.
De stemming is opperbest en iedereen krijgt wel iets op zijn brood. Dat hoort erbij. Nog even tijd voor een drankje en dan vroeg plat.

• 21 Juni 2017 - 22:48

Annelies:

Lekker gesmolten dus... Fijn dat de stemming er niet onder lijd!

• 21 Juni 2017 - 23:30

Ron En Dees:

Hallo mannen,
    Sorry een dag te laat maar als nog een goede reis. Dat jullie en wij ook maar lekker mee mogen genieten. Ps ik weet niet wanneer Rien jarig is maar een leuk kadotje een nieuwe telefoon.

• 22 Juni 2017 - 07:45

Stella Smit En Naomi :

Naomi zegt dat opa een beetje dom is maat papa lost het wel op zegt ze Nog veel plezier kus

• 22 Juni 2017 - 13:21

Ellen De Wilde:

Hey Kees en fietsmaatjes,

Diep respect voor jullie prestatie met deze hitte. Al doe je niets dan is het nog verschrikkelijk.
    Ik wens jullie nog héél véél succes de komende dagen, blijf ontzettend veel drinken en uiteraard volg ik jullie verslagen!

• 22 Juni 2017 - 17:11

Mariska , Peter En Fam:

Hallo Mannen,

heel veel plezier en geniet ervan.

gr. de muldertjes

• 22 Juni 2017 - 21:15

Liesbeth &Peter :

Hoi Kees en andere fietskanjers,

Kees een verrassing om je tocht te kunnen volgen naar St. Maurice pres Pionsat.
    Oeps, was wel even zoeken op de kaart waar we dat kunnen vinden in Frankrijk, maar het is gelukt, ook al is het niet naast de deur, maar dat is volgens ons ook de bedoeling.
    Kees en kornuiten, we gaan jullie volgen, en we weten zeker dat het jullie gaat lukken ondanks alle warmte,

Mannen heel veel fiets plezier en maak er wat moois van,

Groetjes Liesbeth en Peter de Heer