Route 6 - Reisverslag uit Saint-Hilaire-les-Andrésis, Frankrijk van Wim Hulsker - WaarBenJij.nu Route 6 - Reisverslag uit Saint-Hilaire-les-Andrésis, Frankrijk van Wim Hulsker - WaarBenJij.nu

Route 6

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Wim

25 Juni 2017 | Frankrijk, Saint-Hilaire-les-Andrésis

Weer een berichtje via het thuisfront want op deze camping is geen wifi en zelfs weinig telefoonbereik.
Ze zijn vanmorgen gestart in Touquin, met een stukje zelf gemaakte route van 40 km, waarna ze weer op de geplande route zaten. In het totaal was de rit 103 km vandaag. Dat eerste stuk was het mooiste, daarna toch weer veel wegen waar ook auto's rijden. Gelukkig is het zondag en dus weinig vrachtverkeer.
Vanmorgen dronken ze koffie op een pleintje bij een bakkertje in een dorpje. Het is zondag, dus alles ging op het gemakje.
De lunch was in Sens, aan de rivier de Yonne.
Later ging het een stuk tegen de wind in heuvel af en Wim kreeg Kees er niet uitgefietst.
Er stond de hele rit veel wind, wat bewolking. Rond half 5 waren ze op de camping in Saint-Hilaire-les-Andresis. Nu 's avonds op de camping staat er een zonnetje en is het windstil. Er zingen wat vogels, er scharrelen wat kippen en verder is er geen hond.

• 25 Juni 2017 - 22:38

Jos En Letta:

Hallo Jos(ef) en mede-fietsers, jullie zijn al één week onderweg en hebben van alles meegemaakt. Dat lezen wij via jullie gezellige verslagen. Nog een paar dagen en dan is het doel bereikt. Heel veel succes en veel plezier met z'n allen.
    Hartelijke groeten, Jos en Letta.

• 26 Juni 2017 - 12:08

Ger Ballering:

Fantastisch mooi mannen . heel veel plezier en succes

• 26 Juni 2017 - 21:08

Diana & Otto:

Wat een doorzetters zijn jullie ! Wij fietsten laatst naar Den Haag Centrum en weer terug en we waren bijkans bekaf ! Er stond niet eens veel wind, maar de temperatuur was ongeveer 30 graden. Hoe zit het in Frankrijk met de warmte ?
    Salut,
    Diana & Otto.

• 30 Juni 2017 - 20:19

Ria Van Dijk.:

Hoi luitjes,de eerste route's gemist, daar ik de link kwijt was.
    maar ik heb hem weer ,dus kan ik achterelkaar door lezen geniet ervan hoor
    .Gr Ria v Dijk.