route 3 - Reisverslag uit Saint-Quentin, Frankrijk van Wim Hulsker - WaarBenJij.nu route 3 - Reisverslag uit Saint-Quentin, Frankrijk van Wim Hulsker - WaarBenJij.nu

route 3

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Wim

22 Juni 2017 | Frankrijk, Saint-Quentin

Geen wifi, dus vandaag een verslagje via het thuisfront.
Het was vandaag een superzware rit, 115 kilometer lang en het ging op en neer, op en neer, op en neer.
Josef was kapot en Kees genoot.
Pas om 18:15 uur kwamen ze op camping aan. Om 21:00 uur waren ze pas bezig het eten klaar te maken.
Het was vandaag verschrikkelijk heet, maar aan het einde van de dag kwam er gelukkig bewolking en een windje. Nu is het een prettige temperatuur.
De camping is Saint-Quentin is een stuk goedkoper dan die van gisteren, maar heeft veel betere voorzieningen.
Morgen staat er een kort ritje op het programma, 63 km.

• 22 Juni 2017 - 21:18

Peter En Liesbeth:

En nu een lekker koud drankje voor het slapen gaan,

Groetjes uit een bere warm Holland.

Liesbeth en Peter

• 22 Juni 2017 - 23:21

Diana & Otto:

Wat een pedaalridders zijn jullie ! Ongelooflïjk wat er gepresteerd wordt, maar jullie weten :' Parijs is nog ver !'
    Groeten van Diana & Otto ( a tous, specialement a Kees naturellement !)

• 23 Juni 2017 - 11:01

Ton De Heer:

De Vlaamse Ardennen kunnen heel lastig zijn. Kees tropen rooster activeren. Veel plezier en gr. Ton

• 23 Juni 2017 - 11:06

Paul:

Hi mannen,
    Dit klinkt weer super. Volhouden en veel drinken....
    water wel te verstaan!!:)