Route 9 de laatste - Reisverslag uit Saint-Maurice-près-Pionsat, Frankrijk van Wim Hulsker - WaarBenJij.nu Route 9 de laatste - Reisverslag uit Saint-Maurice-près-Pionsat, Frankrijk van Wim Hulsker - WaarBenJij.nu

Route 9 de laatste

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

28 Juni 2017 | Frankrijk, Saint-Maurice-près-Pionsat

Vandaag de laatste rit, 102 km. Het was zeer zwaar, Veel klimmen en natuurlijk ook af en toe dalen. Langs het kanaal de Berry was het vlak en prima, maar daarna werd het echt moeilijk.
Zelfs in Saint Maurice was het nog zoeken naar de camping.
Het weer was aanvankelijk goed, maar al gauw werd het betrokken. Daarna wat regen, nooit veel, maar dan koelde het ook af. Uiteindelijk kwamen we bij Leo en Kristien op de camping en het werd heel gezellig. We hebben heerlijk gegeten en hoeven zelfs niet de vaat te doen. De warme douche heeft ons allen goed gedaan.
Morgen zien we wel weer, we beginnen dan al met inpakken.

• 28 Juni 2017 - 22:36

Henny Harpenslager:

Petje af voor weer zo'n mooie prestatie. En voor het thuisfront ook.
    Goede terug Reis!

• 28 Juni 2017 - 22:38

Annelies:

Knap hoor mannen! Nu bijkomen.
    Maak 't nog even gezellig met elkaar.

• 28 Juni 2017 - 23:01

Elly Van Den Berg:

Toch volbracht! Knap hoor. Geniet nog even en dan behouden terugreis.

• 28 Juni 2017 - 23:29

Inge:

Fijn, een niet te makkelijke laatste rit en een gezellige ontvangst op de bestemming.
    Goed gedaan!

• 29 Juni 2017 - 00:36

Petra:

Super heren jullie hebben het weer gered nog lekker 2dagen relaxen en dan weer lekker thuis. Goede terug reis en tot in Voorburg groetjes Jos en Petra

• 29 Juni 2017 - 10:29

Corry Hulsker:

Gefeliciteerd mannen! Dit hebben jullie toch maar weer gepresteerd! Knap hoor! Tot vrijdag.

• 29 Juni 2017 - 13:10

Ineke :

Geweldige prestatie!!
    Wat zullen jullie samen genoten hebben.
    En morgen voldaan weer op huis aan. Goede reis!
    Groeten, Ineke en Jacqueline

• 30 Juni 2017 - 20:26

Ria Van Dijk.:

Hoi Hoi ,net op tijd jullie verslagen gelezen.Ik heb er van genoten en hoop jullie ook .
    Dus op naar het lage landje.
    Groetjes uit Stompwijk. Ria.