Weer terug - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Wim Hulsker - WaarBenJij.nu Weer terug - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Wim Hulsker - WaarBenJij.nu

Weer terug

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

01 Juli 2017 | Nederland, Voorburg

Vrijdag vroeg opgestaan. Ontbijt hadden we al tevoren ingepakt. we hoefden de tenten maar af te breken. De nacht was onrustig, niet door het aankomende vertrek, maar vooral door de wind. We vertrokken al om 7.45 uur. De eerste 60 km ging over kleine weggetjes, op en af, door Montluchon en daarna pas de snelweg. Richting Parijs ging het vrij snel. Regelmatig regen. Rondweg Parijs was narigheid, mede door een flinke wolkbreuk, die voor ons uit was gegaan. Richting Antwerpen liep lekker, maar daar aangekomen stonden we plots vast. Gelukkig zaten we toch onverwacht snel op de route Liefkenshoektunnel. Al om 19.45 kwamen we in Voorburg aan en dat was eerder dan verwacht. Lekker wat gedronken en gegeten aan de Watertorenlaan en daarna heerlijk slapen in eigen bed.
Zaterdag om 11.00 uur verzamelen en de camper onder handen nemen. Die ziet er weer piekfijn uit.
We kijken terug op een gezellige, maar zware periode.

• 03 Juli 2017 - 08:00

Paul:

Mannen, het was weer een mooie reis, waar jullie waarschijnlijk nog wel eens aan terug zullen denken.
    Geniet van de verhalen. Ben benieuwd naar de volgende bestemming...

• 03 Juli 2017 - 22:47

Liesbet & Peter:

Hoi Kanjers,

Super tof, jullie hebben het toch maar weer eventjes gedaan met elkaar.
    Door weer en wind, heuveltje op, en heuveltje af.

Mooie prestaties om op terug te kijken.

Groetjes Liesbeth en Peter

• 30 Juni 2018 - 20:05

Henny Harpenslager:

Petje af weer een moie prestatie.,,