Rust voor de reis - Reisverslag uit Saint-Maurice-près-Pionsat, Frankrijk van Wim Hulsker - WaarBenJij.nu Rust voor de reis - Reisverslag uit Saint-Maurice-près-Pionsat, Frankrijk van Wim Hulsker - WaarBenJij.nu

Rust voor de reis

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

29 Juni 2017 | Frankrijk, Saint-Maurice-près-Pionsat

Vannacht heerlijk geslapen allemaal. De regen kletterde op de tenten, maar we hoeven toch niet te fietsen. Lekker laat opgestaan en ontbeten binnen met heerlijk vers stokbrood en zeer oude kaas.
Het bleef regelmatig regenen en waaien. Daarom in de camper gestapt. In een dorp verderop de tank vol gegooid. Daarna een buhdistische tempel bezocht. Heel mooi en raar om hier tegen te komen, ver van de bewoonde wereld.
In de middag komt de zon af en toe om de hoek kijken en is het meteen een stuk warmer. Maar het blijft flink waaien.
De eerste stappen voor de terugreis zijn gezet. De fietsen zijn op- en ingeladen.
Nu nog een drankje, straks een diner en voor het slapen gaan al ontbijt klaarmaken. Zeven uur op en alles inladen.
Tot thuis!

• 29 Juni 2017 - 21:26