Route 7 - Reisverslag uit Cosne-Cours-sur-Loire, Frankrijk van Wim Hulsker - WaarBenJij.nu Route 7 - Reisverslag uit Cosne-Cours-sur-Loire, Frankrijk van Wim Hulsker - WaarBenJij.nu

Route 7

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Wim

26 Juni 2017 | Frankrijk, Cosne-Cours-sur-Loire

Een enorme camping, maar nergens wifi te bekennen, dus gewoon weer een verslag via de telefoon doorgegeven.
Ze hebben vandaag heerlijk gefietst. De dag begon met zon en pas toen ze al op de camping waren, begon het te regenen.
Het eerste stuk was flink klimmen en dalen, daarna ging de hele route langs de Loire, dus een stuk vlakker.
Ze reden niet de geplande route, want die ging weer over wegen met veel autoverkeer, maar een Europaroute over fijne fietspaden.
Toen ze via de gemaakte route van Josef op de camping aankwamen, was daar geen Kees te bekennen. Na even bellen bleek Kees op een camping 8 km terug te staan. Dus omkeren en weer 8 km terug. Zo werd de rit van 100 km er toch nog een van 116 km.
Dat betekent dat ze morgen eerst weer diezelfde 8 km moeten fietsen, waardoor de korte rit van morgen er toch een van 98 km wordt.

• 26 Juni 2017 - 23:15

Elly Van Den Berg:

Heen en weer.... gelukkig goed weer vandaag!

• 27 Juni 2017 - 01:40

Corry:

Geweldig dat jullie jezelf zo leuk bezighouden!

• 27 Juni 2017 - 10:05

Jose Oosterveen:

Mannen, leuk om weer jullie belevenissen mee te kunnen lezen.
    Veel plezier voor jullie verder tocht en doe voorzichtig. Gr José