Route 8 - Reisverslag uit Saint-Amand-Montrond, Frankrijk van Wim Hulsker - WaarBenJij.nu Route 8 - Reisverslag uit Saint-Amand-Montrond, Frankrijk van Wim Hulsker - WaarBenJij.nu

Route 8

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

27 Juni 2017 | Frankrijk, Saint-Amand-Montrond

Weer een bijzondere dag. De route van de camper kwam bijna helemaal overeen met die van de fietsers. Al bij het eerste plaatsje was een grote supermarkt, dus weden daar de boodschappen gedaan en de fietsers zagen de camper staan. We reden tussen de wijngaarden van de Sencerre en langs velden met zonnebloemen. Daar haalde de camper de mannen luid toeterend in. De weg was glooiend met lange rechte wegen. Totaal 93 km en al om 16.00 uur waren de mannen op de camping.
Onderweg hadden ze een flinke regenbui gehad, maar bij het schuilen werden ze naar binnen gehaald bij een moeder met dochter. Daar kun je je frans proberen op te halen.
Bij aankomst was het droog en zonnig, maar nu komen er weer buienluchten opzetten. Afwachten wat het wordt.
Nog 1 rit te gaan. Deze route loopt over veel autowegen, dus proberen we wat af te wijken. Zal wel weer lukken. Ik hoor nu onweer met bijbehorende wind.

• 27 Juni 2017 - 18:24

Inge:

Gezellig als je elkaar een paar keer tegenkomt :) Succes met de laatste rit morgen!

• 27 Juni 2017 - 19:12

Martin:

Veel succes de laatste rit en hopen dat jullie goed weer hebben!

• 28 Juni 2017 - 07:44

Paul:

Mannen, geniet van de laatste rit.
    het is snel gegaan......
    hoop dat jullie genoten hebben van de reis.