Route 5 - Reisverslag uit Touquin, Frankrijk van Wim Hulsker - WaarBenJij.nu Route 5 - Reisverslag uit Touquin, Frankrijk van Wim Hulsker - WaarBenJij.nu

Route 5

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

24 Juni 2017 | Frankrijk, Touquin

Vandaag zijn we over de helft gekomen. Het begon vanmorgen met zon, maar in de loop van de dag was het steeds meer bewolkt. Tot het laatste stukje, toen scheen de zon. De route ging vanuit Soissons flink omhoog, daarna hadden we een golvende hoogvlakte, Heel veel graanvelden. Na 66 km dachten we lekker opgeschoten te zijn. Jos belde echter, om te vertellen, dat de voorgenomen camping was opgeheven. Geen probleem, want na veel avontuur was er 25 km verderop een camping gevonden.
We bogen steeds verder af naar het westen, terwijl de wind steeds meer zijn best deed ons de andere richting uit te blazen. Bovendien was het een hele uitzoekerij om de plaats van de camping te vinden. Hij viel buiten onze kaart en het werd stoeien met de Garmin. Het is gelukt.
In plaats van de 97 km werden het er 123. We arriveerden om 18.15 uur.
We hebben vandaag spinazie gegeten, dus zijn weer sterk genoeg voor morgen. Wel moest de route worden aangepast, anders zou die wel erg lang worden. Nu is het maar 102 km.
Verbazend, dat dit gehucht gewoon te vinden is.
Ik probeer wel foto's bij te voegen, maar het downloaden loopt steeds vast. Leuk voor later.

• 24 Juni 2017 - 22:33

Corryhulsker:

Groeten van Leny, Stella, Miriam, José!
    We drinken hier koffie mét!
    Heerlijk gegeten in hotel Centraal!
    Jullie houden dapper vol! Veel succes!

• 24 Juni 2017 - 22:34

Inge Hulsker:

Jullie zijn lekker creatief met de route. Lekker toch dat het niet meer zo heet is. Wind is weer eens wat anders. Succes met weer een lange rit morgen!

• 24 Juni 2017 - 22:36

Annelies :

De routes houden jullie lekker bezig... Geen saaie dag dus weer.
    Succes morgen!

• 25 Juni 2017 - 11:12

Elly Van Den Berg:

Over de helft al weer... Kanjers, zet 'm op!

• 25 Juni 2017 - 16:11

Martin Breugom:

Succes met de vervolging van de reis en neem er een lekker frans wijntje op.

• 26 Juni 2017 - 21:04

Diana & Otto:

De echte Tour de France gaat binnenkort van start, het lijkt wel of jullie deze tocht gebruiken als opwarmertje ! Très bien !
    Groeten van Diana & Otto.